Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Γύρισα @!&%@#


Αποχαιρετώντας τον Άγιο...

Η επιστροφή ποτέ δεν ήταν το δυνατό μου σημείο…Πάντα ένα σφίξιμο στο στέρνο από την προηγούμενη το βράδυ και μια αδιόρατη θλίψη σάλπιζαν  το τέλος .
και το νησί λίγο πριν ξημερώσει

Τέλος στις παραμερισμένες υποχρεώσεις που άρχιζαν σιγά-σιγά να μου κλείνουν το μάτι, τέλος στις απρογραμμάτιστες  εξορμήσεις στις τοπικές αγορές,
Ο ναός της Φανερωμένης

τέλος στα ονειρικά ξενύχτια με  άγνωστες πριν λίγο παρέες, τέλος στα καινούρια γευστικά μονοπάτια…
Πλατεία Σολωμού, Το Μουσείο

και ΚΥΡΙΩΣ τέλος στην ανημερωσιά και στην διακοπή  σχέσεων με το ιντερνετ…
Απ τα κόκκαλα βγαλμένη…

-Είδες τι έπαθε ο Στρος Καν ε;;; με τεστάρισαν  πριν προλάβω να πατήσω και τα δύο πόδια στο πλατύσκαλο, οι ζηλόφθονες οικείοι…
-Όχι !!!
-Πλάκα κάνεις! Τι θα πει όχι;;; Βούιξε η τηλεόραση! επιμένουν, με γυρισμένο το μάτι…
-Θα πει πως ιδέα δεν έχω και πολύ το γουστάρω που δεν ξέρω  τι μετέδιδε το ντροπιασμένο γυαλικό!!!
Σιγά μην άφηνα έστω κι μια στιγμή  που να μην εκμεταλλευτώ τις ομορφιές του νησιού και τις αγκαλιές των ανθρώπων…
Η χιλιοπερπατημένη παραλία

και να του δώσω αξία παρακολουθώντας το.
Μετέδωσε τίποτε για...
-Το καφεδάκι στη Μπόχαλη  και το φαγητό στο Κερί με τη σιόρα Χαρά…;
Η  Μπόχαλη στα ψηλά, όπως φαίνεται από τη χώρα.

-Το κέρασμα από το Μαριαννάκι στο καταπληκτικό της ξενοδοχείο στο Ακρωτήρι…;
(σ.σ. όσες ψάχνετε κατάλυμα στη Ζάκυνθο για τις καλοκαιρινές σας διακοπές είναι ιδανικό)

Balcony  όνομα και πράμα!

-Τη γνωριμία μου με την Κική, respect  στα λικέρ της…;

-Τα ατελείωτα γέλια και πειράγματα με τους συμφοιτητές και συμφοιτήτριες του γιου μου τις πρώτες πρωινές ώρες…;
Ποιητής  Ούγκος Φώσκολος. Μέντορας του Ανδρέα Κάλβου.

-Την υπόσχεσή μου στα παιδιά πως θα οργανώσω «σύλλογο γονέων και κηδεμόνων….φοιτητών»!!! όχι για τίποτε άλλο παρά να κάνουμε όλοι οι γονείς μαζί, τα μπάνια μας στα  μοναδικά τα νερά του νησιού!;
Την ώρα που παίζουν με τις πρώτες αχτίδες

-Την ελευθερία να γυρίζω , σαν τη σβούρα, όπου και όποτε ήθελα;
Ήρθε και ποζάρισε….πως να αρνηθώ;;;

Δεν μετέδωσε!!!
Κι εγώ θα το αγνοήσω πεισματικά και την επόμενη φορά που θα βρεθώ σ΄έναν πανέμορφο τόπο! Και την επόμενη…και την επόμενη…
Χωρίς λόγια

Οι εικόνες στη μηχανή μου και στη μνήμη μου, αρκούν…δεν θέλω άλλες!

15 σχόλια:

  1. Είπα να φύγω,τι να γράψω πια απο όσα έχω να σου πω; αλλά διαβάζοντας "γράψε ένα σχόλιο τι ψυχή έχει;" δεν μου καμε καρδιά,αποφάσισα να σου γράψω οτι θαύμασα τις φωτογραφίες σου, αν τις δει η Κική θα ζηλέψει σίγουρα, εγω θαύμασα σα να μην έχω ξαναδεί αυτά που φωτογράφισες.Αλλη οπτική!Τρυφερή, όπως Εσύ! Φιλιά Φιλενάδα, θα επαναλάβω κι εδώ οτι μου λείπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ να είσαι τέτοιες διακοπές; Δεν είναι τέλειο να περνάς αναπάντεχα ακόμα πιο τέλεια από όσο υπολόγιζες; Εγώ πάντως χάρηκα πολύ που σε γνώριζα και ελπίζω να ξανάρθεις σύντομα!!! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. & Χαρούλα μου και τίποτε να μην έγραφες, η αύρα σου θα μαρτυρούσε πως πέρασες απ΄εδώ...
    & Κική μου η χαρά ήταν όλη δική μου!Θα τα ξαναπούμε ,να είσαι σίγουρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να’ σαι καλά που γύρισες αφενός γιατί μας έλειψες, και αφετέρου γιατί κατάφερες να μας μεταφέρεις με τις φωτογραφίες σου στο πανέμορφο νησί… να μας δώσεις το άρωμα από τα μπουγαρίνια της Μπόχαλης, την γλυκιά αύρα της θάλασσας μας και το άρωμα του καφέ με την Χαρά και την Μαριάννα…..!!!

    Όσο για την επιστροφή – πάντα κρύβει μια θλίψη – αλλά πάντα συνοδεύεται από μια καινούργια αναχώρηση … μια καινούργια εμπειρία ….!!!

    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς όρισες, Βιολέτα! Οι φωτογραφίες σου αντικατοπτρίζουν με τον καλύτερο τρόπο ό,τι ένιωσες στο σύντομο αυτό ταξίδι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μαγικές εικόνες σαν παραμύθι! είσαι τυχερή! Η Ζάκυνθος είναι μέσα στους "πρέπει να πάω" προορισμούς μου! :) χαιρόμαστε που επέστρεψες! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλώς το το κορίτσι απο τσι Ζάκυνθο! Τί ομορφιές!...όσο κι αν το κοιτάζω δεν χορταίνω!
    Πάντα τέτοια Βιολέτα, ταξίδια της ψυχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βιολέτα μου τι φωτογραφίες είναι αυτές; Τι εικόνες μαγικές που σε ταξιδεύουν; Όνειρο το νησί...
    Είχα πάει πριν από 15 χρόνια περίπου μα εσύ μου το έδειξες πιο όμορφο από τις αναμνήσεις μου...
    Κι η παρέα που είχες είναι ιδανική!
    Τι να πω; Και στα δικά μας σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε περιμένω από το μπλόγκ μου, Βιολέτα μου, πέρνα να πάρεις το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΧ>!!!!!!!!!!!!!!ΟΜΟΡΦΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Greece is beautiful and you have spectacular pictures up. Just found out my granddaughter is going to Greece is August, she knows it's hot in August but she has been there before and is looking forward to it.
    Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βιολέτα μου, επεστεψες εσυ... αλλα σε περιμένουμε παλι.Σε λιγο αρχίζουν εξετάσεις και παντα ενα φαγακι απο την μαμά ειναι οτι πρέπει( δικαιολογία για να ξαναρθεις). Χάρηκα πολύ για την γνωριμία μας και σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν φτάνει που κάνατε τις αναρτήσεις που κάνατε, δεν φτάνουν οι περιγραφές των περιηγήσεων σας νηχτερινών και μη , μας αποτελείωσες με τις φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς την!!! Χαίρομαι πολύ που πέρασες καλά!!! Μας έδωσες μια πολύ ωραία εικόνα με την καταπληκτική σου ανάρτηση....Και έχεις δίκιο για το χαζοκούτι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή