Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Ετήσια Έκθεση Εργαστηρίων Εικαστικών & Εφαρμοσμένων Τεχνών Δήμου Βόλου



                                   
27/6 έως 8/7  2011
ΚΟΥΡΟΥΝΙΩΤΗ & ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗ ΑΓΝΩΝΤΑ   Τηλ.2421048846


Εγκαίνια: 27 Ιουνίου  19.30-21.30 μ.μ 
Ώρες λειτουργίας: Καθημερινές 18.00-21.00
ΕΙΣΟΔΟΣ  ΕΛΕΥΘΕΡΗ


Καλησπέραααααα!
Πως σας βρίσκω;Ελπίζω πάαααρα πολύ καλά!!!
Χαθήκαμε...Για την ακρίβεια εγώ χάθηκα.  
Ο λόγος, η παραπάνω έκθεση με τον ατελείωτο τίτλο,στην οποία συμμετέχω στο τμήμα ψηφιδωτού. 
Λίγο να τελειώσω τα έργα που ήταν καταχωνιασμένα για μήνες στο τελευταίο ράφι και κόντεψαν να  πάρουν πρωτοβουλία και να... αυτοκτονήσουν.
Λίγο  να ρίξουμε τα...μπετά (Αλέξανδρε από δω και μπρος είμαστε συνάδελφοι) 50 άτομα σε μια αίθουσα που αποδείχτηκε καμαρούλα μια σταλιά.
Λίγο να συμμαζέψουμε το χώρο που είχε γίνει χειρότερος από μπ&%$@^λο. Το ψηφιδωτό όπως ξέρετε δεν είναι και η καθαρότερη μορφή τέχνης.
Λίγο να στολίσουμε τα έργα για να αναδειχτούν με τον καλλίτερο τρόπο, που 
σημαίνει σήκωμα και ξανασήκωμα ανυπολόγιστων κιλών.
Έτσι ξοδεύτηκαν εξάωρα σε καθημερινή βάση. Στο σπίτι γύριζα αναίσθητη από την κούραση.
Το δε οινομαγειρείο της γειτονιάς με 
ανακήρυξε εθνική ευεργέτιδα!!!
Ευτυχώς όλα ετοιμάστηκαν στην ώρα τους και το αποτέλεσμα μας ικανοποίησε απόλυτα! 
Κουκλί το εργαστήρι,αλλά και τα έργα... μούρλια!!!

Θα είναι μεγάλη χαρά να σας δω τους συντοπίτες (και όχι μόνο) εκεί, να γνωριστούμε και να τα πούμε από κοντά.
Για όσους πάλι είναι αδύνατο,θα σας έχω οπτικό υλικό σύντομα.
Αααα, ξέχασα ...Τα εκθέματα ΔΕΝ πωλούνται!Θα τα θαυμάσετε μόνο!
Και τώρα τρέχω να κάνω τα μπωτέ μου για αύριο. Όχι πως τα χρειάζομαι- από μόνη μου είμαι καλλονή χαχαχ -έτσι για ενίσχυση του κάλλους :)!
Σας φιλώ γλυκά



7 σχόλια:

  1. Χαλάλι ο κόπος και η κούραση.Η ηθική ικανοποίηση μετράει.Θέλουμε φωτογραφίες κατ΄ αποκλειστικότητα.
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οτι είσαι Καλλονή το επιβεβαιώνω αυθορμήτως,και επειδή ο,τι κάνεις το κάνεις με υψηλή αισθητική είμαι σίγουρη οτι και το έργο που ετοίμασες με τόσο κόπο θάναι αντάξιο και θα κλέψει τις εντυπώσεις.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ λοιπόν και περιμένωωωωω
    Φιλάκια πολλά σε περιμένω κι εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας έλειψες!!!!!! Καλή Επιτυχία στην Έκθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άμα μου πείς και κατα που πέφτουν οι οδοί που έγραψες! Ξέρεις, είμαι ειδική στο να χάνομαι, όπου κι αν είμαι!
    Να υποθέσω οτι δεν είναι στο κτήριο της σχολής; (απο εκεί βγήκα κι εγώ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία!!!
    Μην ξεχνάς τα καλά κόποις κτώνται , που λέγαμε κι εμείς οι ...τριτοδεσμίτισσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία Βιολέτα!!!Περιμένουμε πολλές φωτό@@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αργησα να περασω λογω εξεταστικης αλλα επανορθωνω σημερα αφηνοντας ευχες για καλο υπολοιπο εβομαδας.Να εισαι παντα καλα.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή