Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Decoupage

Η συνάντησή μας έγινε μέσω internet...Έρωτας με την πρώτη ματιά!!!Και ξεκίνησε ο αγώνας να το κατακτήσω!?!?!? Να και οι πρώτες προσπάθειες.......



                Δίσκος βαμμένος με ακρυλικά χρώματα και χαρτί decoupage

                                       Tο πρώτο μου μπουκάλι με το ασορτί ποτήρι

                                        Κι άλλο μπουκάλι πλακέ αυτή τη φορά........


                     Δύο κεριά το ένα με δαντέλα και τρούκς και το άλλο με χαρτοπετσέτα
 Κι άλλο μπουκάλι :) Τα συγκεκριμένα επειδή το σχήμα τους είναι ιδιαίτερο τα κρατούσα ακόμη και άδεια.Και να τώρα που αξιοποιήθηκαν! Έχω αρκετά ακόμη χαχαχαχαχ!


Ένα παμπάλαιο πιατελάκι μεταμορφώνεται

Της γιαγιάς μου ήταν και το γιατί δεν πετάχτηκε ποτέ, ανεξήγητο.Σπασμένο λίγο στο πίσω μέρος πάντα είχε τη θέση του στο ντουλάπι με τα "καλά σερβίτσια".Μέχρι εχθές το βράδυ που ξανάρθε στα χέρια μου.Το έβαψα  με λευκό ακρυλικό,κόλλησα το χαρτί ντεκουπάζ και με ένα σφουγγαράκι ταμπονάρισα τα χρώματα που ταίριαζαν με το σχέδιο.Έτσι πήρε (νομίζω) την όψη παλαίωσης.Η οποία ενισχύθηκε με την μπορντό πατίνα.Στη φωτό δεν φαίνεται πολύ καλά  ότι τα λουλούδια του καπέλου είναι 3D.Σ΄εκείνο το σημείο έβαλα πάστα καλλιτεχνίας (δεν είχα κάτι άλλο) και κόλλησα  το μοτίβο του λευκού λουλουδιού απο πάνω.Πάστα και το κίτρινο λουλούδι  και έτσι έγινε τρισδιάστατο.Και να το αποτέλεσμα: 


5 σχόλια:

  1. Καλή αρχή, Βιολέτα!! Πολύ ωραία αυτά που φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A, Bιολέτα, βγάλε τη λεκτική επαλήθευση, για να μπορεί κάποιος να σου αφήσει ευκολότερα σχόλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΟΛΕΤΑ!ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΟΛΕΤΑ!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή